Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd is 4 tot 15 werkdagen. In de meeste gevallen zien we dat de bestelling al rond de 7 werkdagen arriveert.

Wij verzenden rechtstreeks vanaf onze leverancier. Dat doen we bewust: zo besparen we op opslag- en transportkosten, wat ons in staat stelt om met lage marges te werken én regelmatig aantrekkelijke kortingen aan te bieden.

Daarnaast kiezen we op deze manier voor een duurzamer model: minder tussenstappen betekent minder uitstoot en verspilling.

Let op: de exacte levertijd kan soms iets variëren, omdat we deels afhankelijk zijn van de pakketdiensten.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het leveringsproces. 

Heeft u 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

GRATIS verzendkosten.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat moet ik doen? 

Niet tevreden met uw bestelling? Het spijt ons zeer en we horen graag wat we kunnen doen om u tevreden te stellen. Stuur een e-mail naar Tazoo.service@hotmail.com we zullen zien hoe we het zo snel mogelijk kunnen oplossen!

Waar kan ik mijn track & trace code vinden?

Wanneer uw bestelling is verwerkt en verzonden sturen wij u uw track & trace code via e-mail. De verwerking van uw bestelling duurt 24 uur.